profesor uczelni w jednostce Wydział Rolniczo-Ekonomiczny
|
dr inż.
Renata Matysik-Pejas
prof. URK
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Semestr letni 2022/2023:
Wtorek, godz. 13.30-14.30
lub inny termin w MS Teams (po wcześniejszym umówieniu się)
Koordynowane przedmioty
06/07L - Analiza rynku R.ANR.2A.SM.RZAUM
07/08L - Analiza rynku R.ANR.2A.SM.RZAUM
07/08L - Ekonomika i organizacja przemysłu spożywczego R.9.AL07.SM.RZAUM
08/09L - Analiza rynku R.ANR.2A.SM.RZAUM
08/09L - Badania marketingowe R.6s.BMR.NL.RZAXX
08/09L - Badania marketingowe R.BMR.6A.SL.RZAXX
09/10Z - Badania i analiza rynku R.F2.BAR.NM.RROER
09/10Z - Badania marketingowe R.6s.BMR.NL.RZAXX
09/10Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX
09/10Z - Marketing produktów rolno-spożywczych R.6s.MPR.SL.RZAXY
09/10Z - Marketing produktów rolno-spożywczych R.9Z5.AMPR.SL.REKXX
09/10Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.NL.RZAXX
09/10Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX
09/10L - Badania marketingowe R.BMR.6A.SL.RZAXX
09/10L - Marketing produktów rolno-spożywczych R.MPR.6A.SL.RZAXX
09/10L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX
10/11Z - Badania i analiza rynku R.2s.BAR.SM.RROER
10/11Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
10/11Z - Badania marketingowe R.6s.BMR.NL.RZAXX
10/11Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX
10/11Z - Marketing produktów rolno-spożywczych R.6s.MPR.SL.RZAXY
10/11Z - Marketing produktów rolno-spożywczych R.9Z5.AMPR.SL.REKXX
10/11Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX
10/11L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX
10/11L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX
11/12Z - Badania i analiza rynku R.2s.BAR.SM.RROER
11/12Z - Badania i analiza rynku R.F2.BAR.NM.RROER
11/12Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXX
11/12Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
11/12Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX
11/12Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX
11/12L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX
11/12L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX
12/13Z - Badania i analiza rynku R.2s.BAR.SM.RROER
12/13Z - Badania i analiza rynku R.F2.BAR.NM.RROER
12/13Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXX
12/13Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
12/13Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX
12/13L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX
12/13L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.NL.REKXY
12/13L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX
13/14Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXX
13/14Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
13/14Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX
13/14L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX
13/14L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.NL.REKXY
13/14L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX
14/15Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXX
14/15Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
14/15Z - Ekonomika konsumpcji R.F3.AEK.NL.REKXY
14/15Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX
14/15Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX
14/15L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX
14/15L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.NL.REKXY
14/15L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX
15/16Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXX
15/16Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
15/16Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX
15/16Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX
15/16L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX
15/16L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX
16/17Z - Badania i analiza rynku R.F2.BAR.NM.RROER
16/17Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXX
16/17Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
16/17Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX
16/17Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX
16/17L - Badania i analiza rynku R.Fs3.BAR.SM.RROXY
16/17L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX
16/17L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.NL.REKXY
16/17L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX
16/17L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDD
17/18L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDD
18/19Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
18/19Z - Ekonomika konsumpcji R.F3.AEK.NL.REKXY
18/19Z - Zarządzanie i marketing w gospodarce żywnościowej T.3s.ZMGZ.SP.TZCDY.T
18/19L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.NL.REKXY
18/19L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX
18/19L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDD
19/20Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR
19/20Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXX
19/20Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
19/20Z - Ekonomika konsumpcji R.F3.AEK.NL.REKXY
19/20Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX
19/20Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX
19/20Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOY
19/20L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX
19/20L - Podstawy marketingu R.2s.PMK.NL.REKXZ
19/20L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ
20/21Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR
20/21Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXX
20/21Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX
20/21Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX
20/21Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.NL.RZAXZ
20/21Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ
20/21Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOY
20/21Z - Zarządzanie i marketing w gospodarce żywnościowej T.3s.ZMGZ.SP.TZCDY.T
20/21L - Badania i analiza rynku R.4s.BAR.SL.REKXZ
20/21L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ
20/21L - Podstawy marketingu R.2s.PMK.NL.REKXZ
20/21L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ
20/21L - Zarządzanie strategiczne R.4s.ZST.SM.REKZXZ
21/22Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR
21/22Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXZ
21/22Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXZ
21/22Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX
21/22Z - Organizacja rynków rolnych UE R.2s.ORR.SP.REGR
21/22Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.NL.RZAXZ
21/22Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ
21/22Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOY
21/22L - Badania i analiza rynku R.4s.BRM.NL.REKXZ
21/22L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ
21/22L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BRM.SL.REKXZ
21/22L - Podstawy marketingu R.2s.PMK.NL.REKXZ
21/22L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ
22/23Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR
22/23Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXZ
22/23Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXZ
22/23Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.REKXZ
22/23Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZAXZ
22/23Z - Marketing produktów żywnościowych T.3s.MPRZ.SP.TZCDY.T
22/23Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.NL.RZAXZ
22/23Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ
22/23Z - Strategie marketingowe w ogrodnictwie O.7s.STR.NI.OOGOZ
22/23Z - Zarządzanie w ogrodnictwie O.5s.ZAO.NI.OOGOZ
22/23L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ
22/23L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BRM.SL.REKXZ
22/23L - Ekonomika z marketingiem O.6s.EKO.NI.OOGXZ
22/23L - Ekonomika z marketingiem O.6s.EKO.SI.OOGXZ
22/23L - Podstawy marketingu R.2s.PMK.NL.REKXZ
22/23L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ
22/23L - Zarządzanie i marketing T.3s.ZAIM.SM.TTDXZ.R
22/23L - Zarządzanie i marketing T.4s.ZAIM.NM.TTDXZ.R
23/24Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR
23/24Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXZ
23/24Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXZ
23/24Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.REKXZ
23/24Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZAXZ
23/24Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.NL.RZAXZ
23/24Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ
23/24Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOZ
23/24L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ
23/24L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BRM.SL.REKXZ
23/24L - Ekonomika z marketingiem O.6s.EKO.NI.OOGXZ
23/24L - Ekonomika z marketingiem O.6s.EKO.SI.OOGXZ
23/24L - Podstawy marketingu R.2s.PMK.NL.REKXZ
23/24L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ
23/24L - Zarządzanie i marketing T.3s.ZAIM.SM.TTDXZ.R
23/24L - Zarządzanie i marketing T.4s.ZAIM.NM.TTDXZ.R
24/25Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR
24/25Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXZ
24/25Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXZ
24/25Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.REKXZ
24/25Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZAXZ
24/25Z - Podstawy marketingu R.1s.POM.SL.RFIRZ
24/25Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.NL.RZAXZ
24/25Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ
24/25Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOZ
24/25L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ
24/25L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BRM.SL.REKXZ
24/25L - Badania rynkowe i marketingowe FII R.F2.BRM.SL.RFIRZ
24/25L - Merchandising R.F4.MER.SM.REKEH
24/25L - Podstawy marketingu R.2s.PMK.NL.REKXZ
24/25L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ
24/25L - Zarządzanie i marketing T.3s.ZAIM.SM.TTDXZ.R
24/25L - Zarządzanie i marketing T.4s.ZAIM.NM.TTDXZ.R
Prowadzone przedmioty
08/09L - Badania marketingowe R.6s.BMR.NL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2)
08/09L - Badania marketingowe R.BMR.6A.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 4)
09/10Z - Badania i analiza rynku R.F2.BAR.NM.RROER:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
09/10Z - Badania marketingowe R.6s.BMR.NL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
09/10Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
09/10Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.NL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
09/10Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 5), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 6), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 7), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
09/10L - Badania marketingowe R.BMR.6A.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
09/10L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
10/11Z - Badania i analiza rynku R.2s.BAR.SM.RROER:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
10/11Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
10/11Z - Badania marketingowe R.6s.BMR.NL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
10/11Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
10/11Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
10/11L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
10/11L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
11/12Z - Badania i analiza rynku R.2s.BAR.SM.RROER:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
11/12Z - Badania i analiza rynku R.F2.BAR.NM.RROER:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
11/12Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.NL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
11/12Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
11/12Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
11/12Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
11/12L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
12/13Z - Badania i analiza rynku R.2s.BAR.SM.RROER:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
12/13Z - Badania i analiza rynku R.F2.BAR.NM.RROER:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
12/13Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
12/13Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
12/13L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
12/13L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
13/14Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
13/14Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
13/14L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
13/14L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
14/15Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
14/15Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
14/15Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
14/15L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
14/15L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
15/16Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
15/16Z - Ekonomika konsumpcji R.F5.EKK.SL.RZEKX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
15/16Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
15/16L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
15/16L - Podstawy marketingu R.F2.PMK.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
15/16L - Seminarium dyplomowe i praca magisterska R.4s.SDiPM.NM.REKZEX:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 2), Seminarium (grupa 3)
16/17Z - Badania i analiza rynku R.F2.BAR.NM.RROER:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
16/17Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
16/17Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
16/17Z - Seminarium dyplomowe i praca licencjacka R.5s.SDiPL.SL.REKXX:
Seminarium (grupa 2), Seminarium (grupa 3), Seminarium (grupa 4), Seminarium (grupa 5), Seminarium (grupa 12), Seminarium (grupa 14), Seminarium (grupa 15)
16/17L - Badania i analiza rynku R.Fs3.BAR.SM.RROXY:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
16/17L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
16/17L - Seminarium dyplomowe i praca licencjacka R.6s.SDiPL.SL.REKXX:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 3)
16/17L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDD:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
18/19L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDD:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
19/20Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
19/20Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
19/20Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOY:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
19/20L - Badania rynkowe i marketingowe R.F4.BRM.SL.REKXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
19/20L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
20/21Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
20/21Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXX:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
20/21Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), Wykład (grupa 1)
20/21Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOY:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
20/21L - Badania i analiza rynku R.4s.BAR.SL.REKXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 5), Wykład (grupa 1)
20/21L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
20/21L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
21/22Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
21/22Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), Wykład (grupa 1)
21/22Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), Wykład (grupa 1)
21/22Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOY:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
21/22L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
21/22L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BRM.SL.REKXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), Wykład (grupa 1)
21/22L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
22/23Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
22/23Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
22/23Z - Marketing produktów ziołowych O.7s.MPZ.SI.OOTXZ:
Ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), Ćwiczenia laboratoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
22/23Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
22/23Z - Strategie marketingowe w ogrodnictwie O.7s.STR.NI.OOGOZ:
Ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
22/23Z - Zarządzanie w ogrodnictwie O.5s.ZAO.NI.OOGOZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
22/23L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
22/23L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BRM.SL.REKXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), Wykład (grupa 1)
22/23L - Ekonomika z marketingiem O.6s.EKO.NI.OOGXZ:
Ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
22/23L - Ekonomika z marketingiem O.6s.EKO.SI.OOGXZ:
Ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
22/23L - Strategic Marketing and Research R.2sa.SMR.SM.REKDDZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
23/24Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
23/24Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BRM.SL.REKXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 4), Wykład (grupa 1)
23/24L - Ekonomika z marketingiem O.6s.EKO.NI.OOGXZ:
Ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24L - Ekonomika z marketingiem O.6s.EKO.SI.OOGXZ:
Ćwiczenia laboratoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25Z - Agrobiznes i podstawy marketingu R.1s.APM.SP.RDA.IPR:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25Z - Badania marketingowe R.5s.BMR.SL.RZAXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
24/25Z - Podstawy marketingu R.3s.POM.SL.RZAXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 2), Ćwiczenia audytoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
24/25Z - Rynek surowców roślinnych i produktów gotowych R.7s.RSR.SI.RBIOZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25L - Badania rynkowe i marketingowe R.4s.BAR.NL.REKXZ:
Ćwiczenia audytoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
Imiona
Renata Katarzyna
Nazwisko
Matysik-Pejas
Stopnie i tytuły
dr inż. prof. URK
PBN ID
1541026