Ekonomia II st., niestacj. zarządzanie i marketing -p. obowiazkowe, 2 sem. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Rolniczo-Ekonomiczny)
Grupa przedmiotów: Ekonomia II st., niestacj. zarządzanie i marketing -p. obowiazkowe, 2 sem.
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
20/21L - Semestr letni 2020/2021 22/23L - Semestr letni 2022/2023 23/24L - Semestr letni 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
20/21L | 22/23L | 23/24L | |||||
R.2s.MM.NM.REKZZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot zapoznaje studentów z problematyką uwarunkowań marketingu międzynarodowego na tle procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw oraz z instrumentami marketingu międzynarodowego. Celem przedmiotu jest ukazanie problematyki współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle internalizacji przedsiębiorstw. |
|
|||||
R.2s.ZAP.NM.REKZZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Opanowanie podstawowych pojęć dotyczących procesu metod i narzędzi usprawniania procesów. Koncepcje procesowe w zarządzaniu, metody zarządzania procesami, metody i techniki usprawniania procesów produkcji, systemy produkcji |
|
|||||