Ekonomia II st., niestacj. ekonom. zywnoś. - p. obowiazkowe, 2 sem. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Rolniczo-Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
20/21L - Semestr letni 2020/2021 22/23L - Semestr letni 2022/2023 23/24L - Semestr letni 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
20/21L | 22/23L | 23/24L | |||||
R.2s.EPG.NM.REKZZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
KIERUNEK STUDIÓW: EKONOMIA/ECTS: 6/semestr: 2 Profil: ogólnoakademcki / Forma i poziom: NM status: kierunkowy Wymagania wstępne: brak Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z metodami ekonometrycznymi i także prostymi metodami predykcji. Problematyka przedmiotu związana jest z modelowaniem procesów gospodarczych.Celem jest budowa różnych modeli ekonometrycznych oraz ich wykorzystanie dla celów symulacji, analizy i predykcji. |
|
|||||
R.2s.EMA.NM.REKZZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
KIERUNEK STUDÓW : Ekonomia / ECTS: 6 / semestr: 2 Profil: ogólnoakademicki / Forma i poziom: SM status: kierunkowy Wymagania wstępne: kurs mikro- i makroekonomii Celem przedmiotu jest przedstawienie i scharakteryzowanie podstawowych technik analitycznych umożliwiających zrozumienie zjawisk ekonomicznych, ich ilościową ocenę oraz istotę sterowania procesami gospodarczymi. W ramach zajęć studenci doskonalą posługiwanie się językiem matematyki w ekonomii oraz kształtują umiejętności stosowania narzędzi matematyki do rozwiązywania problemów ekonomicznych. Studenci zapoznają się z zagadnieniami dotyczącymi zastosowań narzędzi matematycznych do modelowania procesów ekonomicznych. Główne obszary problemowe to: 1. Zagadnienia teorii popytu. 2. Zagadnienia teorii produkcji. 3. Modelowanie równowagi makroekonomicznej. |
|
|||||