GL niestacjonarne inżynierskie, semestr 7, elektywy (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Leśny )
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
20/21Z - Semestr zimowy 2020/2021 21/22Z - Semestr zimowy 2021/2022 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
20/21Z | 21/22Z | |||||
L.EX.015.NI.LLSXX |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem elektywu - Kynologia łowiecka - obejmującego 10 godzin wykładów i 5 godzin ćwiczeń terenowych jest zaznajomienie studentów leśnictwa z rasami psów myśliwskich oraz ich "polowym" przeznaczeniem. W czasie wykładów słuchacze zapoznają się z grupami psów myśliwskich (legawce, płochacze, gończe, norowce, posokowce, tropowce, dzikarze i aportery) i ich przeznaczeniem oraz uczą się w jaki sposób układać i szkolić przedstawicieli poszczególnych grup. Po wysłuchaniu kursu słuchacze nabywają wiedzę oraz umiejętność niezbędną w zakresie samodzielnego układania psa do pracy w łowisku oraz przygotowania czworonoga do konkursów i prób polowych. |
|
||||
L.EX.019.NI.LLSXX | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia z przedmiotu „marketing w technice leśnej” koncentrują się na identyfikacji elementów marketingu w odniesieniu do specyficznych szeroko rozumianych produktów technicznych mających zastosowanie w gospodarce leśnej. Student w trakcie zajęć, posiadając podstawową wiedzę z marketing, którą nabył na zajęciach z marketingu ogólnego, dowie się, jakie jest podstawowe zastosowanie znanych mu pojęć dotyczących m. in. produkcji, kształtowania cen, dystrybucji, promocji, reklamy, w odniesieniu do rzeczywistych produktów techniki leśnej. W trakcie zajęć odbędzie się spotkanie z osobą odpowiedzialna za działanie marketingowe w przedsiębiorstwie działającym w obszarze techniki leśnej. |
|
|||
L.EX.016.NI.LLSXX |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem elektywu - Wycena i ocena trofeów łowieckich - jest zaznajomienie studentów leśnictwa z obowiązującymi zasadami (wg CIC) medalowej wyceny trofeów łowieckich. W czasie wykładów (10 godz.) oraz ćwiczeń kameralnych (5 godz.) studenci nabywają praktycznych umiejętności medalowej wyceny trofeów (wieńce, oręża, parostki, łopaty, rosochy, urożenia, ślimy, haki, czaszki i skóry drapieżników) oraz oceny wieku pozyskanych osobników (sarna, jeleń, daniel, łoś). Po zaliczeniu kursu słuchacze posiadają niezbędna wiedzę aby ubiegać się o oficjalne uprawnienia do wyceny trofeów łowieckich wydawane przez Zarząd Główny PZŁ i respektowane przez Międzynarodową Radę Łowiectwa i Ochrony Zwierzyny – CIC – Conseil Internationale de la Chasse et de la Conservation du Giber. |
|
||||