Marketing w technice leśnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | L.EX.019.NI.LLSXX |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing w technice leśnej |
Jednostka: | Wydział Leśny |
Grupy: |
GL niestacjonarne inżynierskie, semestr 7, elektywy |
Punkty ECTS i inne: |
1.50
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: |
Zajęcia z przedmiotu „marketing w technice leśnej” koncentrują się na identyfikacji elementów marketingu w odniesieniu do specyficznych szeroko rozumianych produktów technicznych mających zastosowanie w gospodarce leśnej. Student w trakcie zajęć, posiadając podstawową wiedzę z marketing, którą nabył na zajęciach z marketingu ogólnego, dowie się, jakie jest podstawowe zastosowanie znanych mu pojęć dotyczących m. in. produkcji, kształtowania cen, dystrybucji, promocji, reklamy, w odniesieniu do rzeczywistych produktów techniki leśnej. W trakcie zajęć odbędzie się spotkanie z osobą odpowiedzialna za działanie marketingowe w przedsiębiorstwie działającym w obszarze techniki leśnej. |
Pełny opis: |
Wykłady 15 godz. Tematyka zajęć Student zapoznaje się z elementami marketingu w odniesieniu do szeroko rozumianych produktów technicznych mających zastosowanie w gospodarce leśnej. Student na podstawie zdobytej wiedzy potrafi identyfikować podstawowe zagadnienia marketingowe dotyczące m. in. produktu, kształtowania cen, dystrybucji, promocji, reklamy, w odniesieniu do rzeczywistych produktów techniki leśnej. Student zna realne działania marketingowe przedsiębiorstwa w wyniku odbytego na zajęciach spotkania z osobą odpowiedzialną za działanie marketingowe przedsiębiorstwa działającego w obszarze techniki leśnej |
Literatura: |
Podstawowa 1. Altkorn J. Podstawy marketingu. Kraków 2003, 2. Informacje zawarte na stronach internetowych poszczególnych firm działających w obszarze techniki leśnej. Uzupełniająca Kotler P. Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa 1996. |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA − absolwent zna i rozumie: MARKTECHLEŚ_W01 student wie i rozumie jak funkcjonuje przedsiębiorstwa zajmujące się sprzedażą, dystrybucją i produkcją maszyn leśnych. Student rozumie istotę i znacznie marketingu w tych przedsiębiorstwach, rozumie, że maszyny leśne są również produktem marketingowym. Student wie jak dokonywana jest segmentacja rynku maszyn leśnych. Student zna metody promowania, reklamowania i dystrybuowania maszyn leśnych. Student wie jak kształtują się ceny maszyn leśnych, jakie są metody ich ustalania i jakie stosowane strategie cenowe. Wie i rozumie jak wykonywane są bieżąc analizy sytuacji produktu na rynku LES2_W17 R UMIEJĘTNOŚCI − absolwent potrafi: MARKTECHLEŚ _U01 potrafi dobrać odpowiednie środki techniczne do przewidzianych zadań LES2_U11 R MARKTECHLEŚ _U02 posiada umiejętność przeprowadzenie kompleksowych analiz ekonomicznych dotyczących maszyn stosownych w gospodarce leśnej LES2_U12 R MARKTECHLEŚ _U03 posiada umiejętność przygotowania pac pisemnych LES2_U13 R KOMPETENCJE SPOŁECZNE − absolwent jest gotów do: MARKTECHLEŚ _K01 ma świadomość potrzeby dokształcania i samodoskonalenia w zakresie techniki leśnej LES2_K01 R MARKTECHLEŚ _K04 potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy LES2_K04 R |
Metody i kryteria oceniania: |
Sposoby weryfikacji oraz zasady i kryteria oceny Praca zaliczeniowa na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-24 |
![]() |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mariusz Kormanek | |
Prowadzący grup: | Mariusz Kormanek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.