Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Quantitative methods in marketing research

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: R.QMR.1A.SM.ROSOA Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Quantitative methods in marketing research
Jednostka: Katedra Statystyki Matematycznej
Grupy: Agroecology, 2 stopień, stacj. 1 sem. Optional subjects
Punkty ECTS i inne: (brak)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Skrócony opis:

The course combines two fields of study: market research and statistics. Students will get insights on how to gather and analyze data that reflect a firms' internal and external situation by the means of quantitative methods of market research. The aim of this course is to familiarize students with statistical data analysis techniques used in the quantitative marketing research.

Pełny opis:

Brak opisu

Literatura:

Brak literatury

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.