Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Marketing

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: R.MRK.6A.SL.RZAXX Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing
Jednostka: Katedra Zarządzania i Marketingu w Agrobiznesie
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z istotą i znaczeniem strategii marketingowej w przedsiębiorstwie. Słuchacze zapoznają się ze sposobami wyboru konkurencyjnego zachowania się firmy za rynku i kształtowania jej image jako wartości rynkowej.

Pełny opis:

1.Pojęcie rynku i mechanizmu rynkowego (2h)

2.Ekonomiczne parametry rynku i ich charakterystyka (2h)

3. Podział rynku (2h)

4.Geneza i rozwój koncepcji marketingu (2h)

5.Pojęcie i struktura mixu marketingowego (2h)

6.Ważniejsze aspekty marketingu (2h)

7. Marketingowe zarządzanie strategiczne (2h)

8. Strategie marketingowe wg Ansoffa (2h)

9. Strategie cyklu życia produktu (2h)

10. Polityka produktu (4h)

11.Polityka cenowa (2h)

12.Polityka promocji (2h)

13. Polityka dystrybucji (2h)

14. Zaliczenie pisemne (2h)

Literatura:

Podstawy marketingu, 2003;J.Altkorn i inni; Instytut Marketingu, Kraków.Strategiczne zarządzanie marketingowe, 1996;R.Kłeczek;W.Kowal;J.Woźniczka;PWN

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.